ماه رمضون

8 روز از ماه رمضون به سرعت نور گذشت. آدم وقتی مشغوله اصلاً بلندی روز رو احساس نمی کنه و من این مشغولی رو مدیون طرح ولایتم. تا حالا که خیلی چیزا یاد گرفتم. به قسمتشم در مورد آقا. یه سوال. فک می کنید وضع زندگی آقا از نظر مادی چطوره؟

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://razebar0n.blogfa.com

سلام!
به من که سخت میگذره ، طرح ولایت چی چی هس حالا ؟!

کدوم آقا منظورته ؟! رهبر آیا ؟!

اگه منظورت رهبره به نظر من وضع زندگیش از نظر مادی توپه!

توپ بودن وضع زندگی اصلن ربطی به بدی اون نداره مهم چجور خرج کردن اون پولاست که من مطمئنم تو راه خوبیه!

اگه منظورت رهبر نبود تایید نکن!

منظورم رهبر بود
می دونی آقا حقوقشو نمی گیره و زندگیش فقط با پول کتاباش و هدایا می گذره؟
می دونی کلاً دو تا اتاق تو بیت دارند. می دونی تازه چندساله وعضشون خوب شده یخچال خریدند. قبلن یخچالشون فایبر گلاس بوده و ....

زینب چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ http://razebar0n.blogfa.com

جالبه!

ولی خب مردم ما اینقدر " نفهم "

هستن که وقتی این چیزا رو بهشون

بگی برگردن جواب بدن که اینا همش سیاه کاری و این حرفا ...

در واقع کسایی مثل من و تو رو خنگ و ساده خطاب میکنن!

همش هم تبلیغات ماهواره هست و دوری از دین شون!

متأسفانه!



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد